22 February 2015

Week 5 day , Day 10 ~ Your hopes for you blog


Alweer de laatste dag van de challenge. Lees je mee?

Your hopes for you blog

Ik vind bloggen zo ontzettend leuk! Het schrijven van een nieuw artikel en het maken van foto's. Ja ik zou er echt niet meer zonder kunnen.

Eigenlijk zou ik gewoon heel graag zo door willen gaan. Gewoon
zoals ik nu doe! Ik hoop nog wel dat het lukt om in de zomervakantie een domeinnaam te kopen. Zodat het www.justablogbynaomi.nl word. Ook hoop ik dat het in de zomervakantie lukt met Youtube video's maken. Ik kan echt niet wachten totdat het zomervakantie is haha.


Dankjewel


Ik wil jullie heel erg bedanken! Iedereen die me volgt, en/of reacties achter laat. Bijvoorbeeld de reacties op m'n vorige artikel. Jullie zijn zo onwijs lief! Echt heel erg dankjewel<3


Einde van challenge


Dit was dan ook het laatste artikel van de challenge. Ik vond het echt heel erg leuk om deze challenge te doen! Wil jij deze challenge ook doen? Dat kan natuurlijk!




Veel liefs, Naomi

8 comments:

  1. Ik vond de challenge echt super leuk en ik vind het ook heel fijn om te lezen dat je zoveel plezier hebt in het bloggen en dat je ook echt geniet. Ik hoop dat je een eigen domeinnaam krijgt en ik ben heel erg benieuwd naar je YouTube filmpjes, ik kan ook echt niet wachten op de zomervakantie!

    ReplyDelete
  2. De challenge was erg leuk om te lezen! Wat tof dat je een eigen domeinnaam wilt kopen, lijkt me ook gaaf eigenlijk. Geen blogspot meer intypen haha.

    ReplyDelete
  3. Heel leuk, ook dat overzicht van je foto's als laatste blog van je challenge heb je leuk gedaan :)

    Liefs,
    Didem.

    ReplyDelete
  4. Ik vond de challenge erg leuk, en vindt het dan ook superjammer dat hij gedaan is! Ik hoop dat ik tegen dat het zomer is ook een eigen domeinnaam heb kunnen kopen!

    ReplyDelete
  5. De challenge was echt heel leuk! Yeeees , super tof een eigen domeinnaam!

    ReplyDelete
  6. Wat jammer dat de challenge voorbij is! Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te lezen :)

    ReplyDelete
  7. Hele gave challenge, ik ga 'm ff terug lezen.

    ReplyDelete
  8. Het was een hele leuke challenge om te lezen, misschien neem ik m wel over!
    Xx Lisanne

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥